BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 30, 2010

S A K I T

Hari ni hari sabtu. Balik kampung kul 10 pagi tadi pastu sampai uma jam 12 lebih. Kepala sakit sangat bangat. Tak taw pe puncanya.


Tapi kat kulit kepala ni cam ade biji2 cam jerawat, tapi bukan jerawat siap bernanah lagi. Tak tahu kenapa. Dah lame ade biji2 tu, tapi yang Khadijah Hanafiah discover tuh very the shock lah. Truly dahsyat dan x pernah jadi. Kudis kecik and nanah sikit. Berdarah lagi. Since Khadijah Hanafiah da kuakan nanah kepala aku sangat sakit. Khamis petang tu pas makan cakoi ngan goreng pisang aku terus terbaring. Sakit kepala mencucuk2. Hurm. Aku cuba menerima kesakitan yang amat sangat tuh dengan tertidur. Tapi sama je. Tak hilang dan berterusan sampai harini. Masa pergi ambil adik kesayangan aku , Nur Hidayah di Seremban bersama Suraya Sharuddin pun kepaa aku wat hal. Masa otw balik lah. Pening macam migraine. Entah lah. Akibatnye Dayah ngan Siti kena marah. Hahahahaah.
Nak kata aku extremely buat rawatan rambut pun x. Pernah la sekali buat rebonding. Tu je lah. Mungkin pasal selalu tukar shampoo. Tapi aku pakai nature based nye shampoo. Entah lah. Pedulikan je. Malas aku nk fikir sal kepala nih.
Setakat yang aku tau lah, kulit kepala aku memang very sensitive dan akan menerima padah buruk akibat shampoo yang ade bahan kimia. But, aku da switch lame da kot kepada non-chemical shampoo. Ye ye je. Aku pun tak taw pe dye letak lam shampoo tuh. Miahahaha.

Tapi mungkin gak sebab peluh. Kulit kepala aku sangat aktif bab pengeluaran peluh. Kalau kemas uma tuh. Peluh turun mencurah2 dari kepala hingga ke ladang kelapa sawit. Hahahahaha. Aku pernah la tanye doctor. Beiau hanya mengulas dengan pernyataan yang menyakitkan hati iaitu “ biasalah tu berpeluh, badan awak nak keluarkan blab la bla,” kata beliau. Aku pun assume biase je lah. Tapi apabila terjadi perkara sebegini. Aku cam nk tumbuk perut doctor tu selaju memukul bola kriket. Gerem mak. Hahahahha.

Dah lah, malas nak fikir banyak.

No comments:

Post a Comment