BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 2, 2010

mencintai kesunyian



waktu sunyi sepi aku, aku suka membega foto2 kesedihan dan kata2 semangat. bagi aku, sunyi sepi aku adalah masa untuk aku belek diri sendiri, mencari apa yanag kurang dan menghentikan yang lebih kerana aku mahu lebih rasional seiring dengan tumbesaran ku...hahaha..luahan sunyi aku mudah sekali..bertemankan lappy, hp lampu suluh,kipas kaki dan bantal kesayangan bersama tilam pooh pemberian ibu tercinta, Puan Asaraton Ahmad. waktu sunyi bagi aku adalah waktu rohani aku berhubungan. jasmani akan memahami kehendak rohani dan akal ku cuba mentafsir segenap kemahuan dan jika jalan itu lapang aku x segan silu memenuhi kehendak rohani ku.








aku akan sendiri sendiri bagai orang mati laki untuk aku cari penyembuh sunyi sepi. sunyi sepi adalah perkara yang aku gemar dan aku benci. aku benci kerana aku akan bersikap paranoid dan mengabaikan keadaan sekeliling.aku x mahu tahu apa yang jadi waima gosip jiranku(yg paling rugi untuk dilepaskan, ^_^) 




 dan yang aku gemar tentang sunyi sepi hidupku apabila aku mula mempersoalkan diriku dan melihat ketidakadilan dalam diriku dan juga penganiayaan orang terhdap aku. aku akan melebihkan perasaanku dan mendahulukan akal sihatku.orang tak akan nampak kerana aku seorang penyembunyi yang hebat.hahaha

dalam hujan aku nantikan rahmat, moga tertempias!

mungkin hati boleh diberi simpan

syukur saja dengan sunyi sepi, kerana ia mengilhamkan!



carilah masa untuk kamu bersunyi dan mencintai kesepian!semoga bertemu ilhamnya!

2 comments:

  1. wahhh.
    boleh kau ajari aku bagaimana mahu bersunyi?
    hahahahaha!!

    ReplyDelete
  2. sendiri2 lahdalam fikiranmu...auwww~~

    ReplyDelete