BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 19, 2011

Minggu Kesadisan Alynn!



Seminggu ni minggu suey aku! Haih, tak taw pasaipa. 

Tragedi ni start hari khamis dimana aku ngan group aku ade pembentangan subjek Malaysian Economy. Bermula ngan kejadian kat cc tetibe je thumbdrive kena virus..lalu menjahanamkan segala galanya. Dengan dah lambatnye. Ya Allah! Tuhan je lah yang taw kitorang nak nanges time tuh.

Madam da mesej yg agak kurang enak untuk ditelan oleh hati dan perasaan. Tapi sebagai ketua yg bertanggungjawab aku ok je kalau madam nak tolak markah pun. Sebab tu da tunjukkan kegagalan aku sebagai ketua kumpulan. Pahit nak dinyatakan, tapi tuh kenyataan. Homaigott! Lame gak la aku bersedih, menangis pun ade. Tapi, bagi aku ni ujian. Sebab lepas jadi benda tuh, ego aku jatuh doe. Haha. Cam manusia x normal je cite buruk sendiri. Bukan pe, ni peringatan tuk diri aku sendiri gak. Berlin wall pun leh jahanam. Lagi kan aku. Dengan itu, aku, makja ngan zaty mengisytiharkan hari khamis sebagai hari disabotaj teknologi. Haih!

Mana tak nye, da la kena virus. Pastuh, projector ayam 2 sokmo dok tertutup. Wuaaaaa! Dah le alynn! Benda da lepas. Pastu kan, ni cite malam la pulak. Kul 11.46 kitorg turun la bawah nak cari makanan. Perut da nyanyi2 lagu raihan. Tandanye steady g la perut tuh, tapi lapar tuh da hampir ke paras merbahaya. Sampai je kat bank rimau tuh, aku cocok la kad tu masuk. Tett! x boleh kua! Wuaaaaa! Pastuh jalan lelaju lak g CIMB, tak leh gak. Last sekali, pegi EONBank. TETAP TAK BOLEH! Pas2 cam baru teringat kan ATM nye servis sampai kul 11.45 pm je. Perut aku sayu2 ayam. Cilanat!

Dok seluk poket jumpe 6 engget. Lalu depan 7-11 nampak gerai nasi lemak bukak g. Makja pun g la tanye nasi lemak biase sebungkus bape. Makcik tu kate sengget patposen. Pastu kire r duit lam poket. Cukup! Beli la nasi lemak 4 bungkus. Alhamdulillah. Kenyang perut besaq aku. Hahahahah. 

Ari jumaat pagi lak ade test Organizational Behaviour. Ngan hati yang patah sal Eko Mal tuh, x semangat langsung aku nk jawap. Aku pun membute la terus. Nga sedap je layan tido tuh, tetibe makja jerit. Alynn! BANGUN!! Aku memang cam rase bodo gile lah ngan langsung x baca ape. Aku ingat bab 1 je. Cess. Aku cube la layan bace 4 bab tuh lam mase 20 minit. Jawapannye, sangkut la 15%. Haih!

Nga jawap tuh memang rase perit nak mati la. Sebab aku taw jawap 2 soalan jer! Duh! Dah la. Biar r. Nak wat camne kan. Makkkk!!! Hahahahah. Balik dari kolej aku bantai tdo seasyik2 nye. Sedar2 kul 6.50 pm da. Aku pun usha Jana kat tingkap. Jana balik ngan abg dye. Sume org pun balik. Borrrringggg!

Oleh kerana aku da bubum petang jumaat tuh, malamnye aku x leh tdo. And the best part is Asrul dengan selamber nye memputoskan cinte(cinta ke? DOSA TAPI BUAT) dan janji taun depan. Em. Biarlah. 4 tahun yang x menentu! Aku redha! Kalau dengan cara macam ni mendekatkan aku pada Dia. Aku redha. Jodoh di tangan tuhan. Mungkin ni laluan untuk cita2 aku. Aku nak kawen ngan org Palestin. Hahahaha. Sounds silly kan! Dah lah. Malu la cite bebanyak. 

Assalamualaikum.


 

















No comments:

Post a Comment