BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 10, 2011

heh!


yeah~~

lastly dapat blogging lah. suke. lappy sendiri ade masalah lah. pekena nye tah. ngade2 je.

but its sokayh, nk anta lappy tu g berubat, kena tegur agaknye. haha. hari2 online sampai lewat malam da mengong la kot lappy tuh~~

haihh~~

tadi ade test Malaysian Economy, 3 topic je, x banyak~~ bhahaha..aku pening sikit..blur pasal kelapa sawit dalam bahasa inggeris. 10 minit tgk kertas tuh. pas2 aku wat keputusan untuk tulis 
PALMCOCONUT..

bodoh gile rasenye~~

betul2 blur okeh. maaf madam. haha. dengan esei tuh tonggang terbalik. haha. pekebenda la alynn oi!

nga jawab test  tadi  tetibe teringat  kata2 Tun M, 

"dah lama dah"
aku nak gelak td! heh! aku nak format otak aku lah~
mungkin da sampai masa tambah RAM atau mungkin kena update folder bg tak bercampur aduk..


adoyai!

No comments:

Post a Comment