BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 22, 2011

petang ari dan si oyen!

aku ada bela sekor menatang ni, kucing la.nama dye oyen. nama penuh dye azroul iskandar.kalau tgh main bola kitorang akan panggil dye david oyen.

petang tadi bawak dye jalan sebab muke dye da cm bangkai je terperuk dalam uma 2. mak jah bawak kitowg. before that, mmg saje nk bg zaty ngan janna (hausmet) kitorg tuh kua...so, aku pun call la mereka...."weh,cepat2 turun!pakai tudung sume..bawakoyen! pas2 letak...misi selesai!

dorang pun turun ngan muke jengkel, antara carutan diorg ialah aku nga layan cite la! aku nga layan novel la! aku baru nk tdo la! kalau oyen leh bcakap msti dye pun turut menjoin sesi carut marut tu.hahahau.

pas2 kitorg blah la ke taman permainan kat blakang esso maluri tu hah. niat hati mmg suci dan murni iaitu nk bawak oyen makan angin. tapi! hampess! dye start mengamuk dan cuba meng-sound anjing. anjing tu pun sedikit terkesima. cuaknye tuhan aje yg taw. takut dye ilang. nasib baik dye patah balik. pas2 terus demam!hahahaa...hawau...dye yg cari pasal, dye yang demam.

pas2 g isi minyak kat esso tu juge, mase nk kua ade pulis.ouh!terpercik kata kata cuak.semua org berlakon baik.dan, lepas! keta roadtax mati.driver xde lesen.ade skill ngan ability je.haha.masa mude2 la kne wat mende gini. correct kate dr rozmey. pas2 kekonon nak pusing2 jalan tun razak. nk g nengok menara klcc yg cm xde pekdah utk aku kecuali kinonuniya!haha!aku hanya jujur~~pas2 silap jalan.termasuk jalan ke times square!adoyai!sekali lagi indeks pengukur ketakutan meninggi.sebab ade jpj saman satu kete.jalan depan sikit.ade satu lg.adoyai!takut abes lah! pas2 kitorg pun cr jalan balik kg pandan.sampai kat roundabout tu salah masuk jalan lg!heeeeeeeeee!seb baik igt jalan tuh.jaln je pas2.da nampak kolej yg aku x syg tu.lega dah.kitorg da tlepas!yess!

tapi,seronok.da lame x menjerit sesama.walaupun sekejap.sebab x semestinya masa yang berkualiti tu masa yang lama.saya suke keseronokan itu!luv u guys!mwahhhxxx!

kredit untuk mak jah.zaty.janna.oyen.



No comments:

Post a Comment