BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 23, 2011

~rumah terbakar panggil bomba~

semalam kan,

hari sabtu, 

hari bersejarah buat kawan2 kesayangan aku..uma sebelah dye terbakar sebab fius kat main tuh meletup..habis sambar langsir ngan sofa baru...sian..

memula ingat kan bunyik hape, ambulan ke (mungkin ade org beranak tetengah malam) pas2 jadi lah cik nam jap kat tingkap bilik...ade bomba..2 bijik lak tuh...pas2 nmpak kengkawan kitorg kat parking kete..lg la pelik..pas2 mak jah pun call diorg...baru lah taw...uma sebelah diorg terbakar..

mak jah pun nak turun tgk diorg..mak jah ajak aku..memule cm malas...pas2 mak jah kate cik reen nangis2...aku pun ikut gak la...sebab malas nk turun ialah xde sua track...pas2 aku bedal gak lah pakai jeans memalam buta..turun bawah..

pas2 tgk la diorg nye condition, yg penting hp ngan lappy tuh..purse pun tinggal kat atas..human cant live without technology..=)..pas2 still dengar bunyi meletup g...pas2 bila da ok sket baru la naik uma..amik brg2 yg patut..

en bomba kata seminggu x leh duk uma..pg ni ble tgk blk..upe2 nye uma diorang pun da terbakar sket main dye 2....nasib baik jatuhkan main switch 2 awal2...

diorg pun migrate kat uma kitowang...ramainye org...oyen pun runsing tetibe byk mak...haha..

~~Alhamdulillah~~


nik.mady.cik reen.ika.ain 
!suda selamat!


** sempena terbakar aku wat la warna merah..hehehe

No comments:

Post a Comment